O nás

Kto sme, kto nie sme, v čo veríme a čo to vlastne robíme?

Kto sú top finančníci...

Finanční sprostredkovatelia, agenti, poradci, ktorí pracujú vo financiách už dlhé roky. Majú prehľad o finančnom svete a vyznajú sa vo finančných produktoch. 

Zväčša začínali v jednej z finančných spoločností - banke, poisťovňi, či v nejakej maklérskej firme.
Zodpovednosť voči klientom, vzdelávanie, spoznávanie finančného trhu a produktov ich však nevyhnutne priviedli ku zmene.

Zistili, že klienti chcú viac...

Že klienti vyhľadávajú poradcov, ktorí majú prehľad o produktoch všetkých spoločností, nie iba jednej. 

Že sa začínajú strániť predajcov konkrétnych spoločností, ktorí im predajú produkt, aj keď nie je práve najvýhodnejší. Že chcú lepšie služby.

Že vyhľadávajú poradcov, ktorí sú schopní klientovi pomôcť vo viacerých oblastiach.

Uvedomili si, že musia byť...

Úprimní, čestní a otvorení ku klientovi. Zodpovední, starostliví a spoľahliví.

Že zastupujú klienta, nie finančnú spoločnosť. 

Top finančníci sa nenaháňajú za profitom a predajom.
Idú do práce, pretože chcú patriť k najlepším vo svojom obore a poskytovať pre svojich klientov hodnotné služby a produkty. A chcú so svojimi klientmi pracovať celý život.

Pochopili, že ak chcú klientom prinášať naozaj kvalitné služby a produkty, tak by musia byť:

...poradci

Nie predavači finančných produktov, búchači životných poistení, ani naháňači hypoték.

Nikdy svojich klientov neprehovárame, netlačíme na nich. Do ničoho ich nenútime a nesnažíme sa nimi manipulovať.
Nevyvolávame im a neotravujeme. Riešime s klientom iba to, čo sám chce riešiť.

...nezávislí

Nie sme zamestnancami poisťovne, banky, či inej finančnej spoločnosti. Nikto nás nenúti odporúčať svojim klientom konkrétne finančné produkty.

Zamyslite sa prosím. Čo je úlohou zamestnanca finančnej spoločnosti?

...komplexní

Jeden kontakt na všetky finančné oblasti, ktoré potrebujete riešiť.

Majetok, zodpovednosť, podnikanie, život, zdravotné poistenie. Úvery spotrebné, hypotekárne. Sporenia a investície. Dôchodok - druhý a tretí pilier.
Našou úlohou je postarať sa o klientov a poradiť im vo všetkých finančných oblastiach. Aby nemuseli chodiť za cudzími ľuďmi a zažívať občas nevyspytateľné situácie.

...privátni

Každý poradca má obmedzené množstvo klientov, o ktorých sa stará.

Nemá otváracie hodiny na kacelárii. To preto, aby sa mohol venovať prioritne svojim klientom, s ktorými sa dohodol na spolupráci a starostlivosti.

...mať top produkty silných spoločností

Našim záujmom je spolupracovať s klientmi celý život. Spolupracovať s ich deťmi, keď vyrastú.

Finančné produkty a riešenia sú často sľuby. Sľub, že všetko bude fungovať tak, ako sme sa dohodli.
A spokojnosť našich klientov je priamo závislá od naplnenia našich sľubov.

Kto sú naši klienti...

Bežní ľudia, rodiny. 

Ľudia, ktorí využívajú finančné produkty a chcú k nim kvalitné, komplexné finančné služby a čestných poradcov. 

Čo za to...

Klienti za naše služby neplatia.

Nepýtame žiadne odmeny, či provízie od klientov ani za vybavenie, či sprostredkovanie.

Veríme tomu, že finančné poradenstvo potrebuje EVOLÚCIU.

Finanční poradcovia a finančné spoločnosti by mali byť finančne najgramotnejšími a cez svoje skúsenosti vzdelávať ľudí a pomáhať svojim klientom.

Veríme tomu, že finanční poradcovia by mali byť odmeňovaní za výsledky, ktoré s ich pomocou klienti dosiahnu, nie za to, koľko životných poistiek predajú.

Odmena by im mala patriť za to, koľko peňazí pomohli klientovi ušetriť a ako dokázali zhodnotiť jeho úspory. U klienta by mal byť vidieť reálny výsledok, ktorý spoluprácou dosiahli. Súčasnosť je však taká, že keď prídete do rodiny, kde bol nejaký bežný poradca a klienti mali záujem šetriť a zhodnocovať svoje úspory, tak tam nevidíte nič. Žiadne úspory, žiadnu finančnú rezervu a ani investície. Vidíte len kopu uzatvorených investičných životných poistení. A čo z toho má klient?

Vidíme, že sú tu takí poradci. A veľmi im fandíme, pretože sa nenechali zlákať vysokými províziami maklérskej spoločnosti a vyberajú pre klientov veľmi kvalitné produkty a riešenia. Je ich však stále málo.

Veríme tomu, že finančné spoločnosti by mali vytvárať a ponúkať produkty, ktoré sú užitočné z pohľadu osobných a rodinných financií pre klienta.

Že konkrétne produkty by mali byť pre rodinný rozpočet užitočné a mali by prinášať hodnotu. Klient by mal vďaka nim zlepšovať svoju životnú úroveň a nemal by mať strach a pochybnosti, či sa mu dostane pomoci, v prípade, že sa mu pritrafí niečo nečakané. A vieme, že takéto produkty na Slovensku sú, len je ich stále veľmi málo.

Veríme tomu, že z poradcov by sa mali stať odborníci a profesionáli. Špičky vo svojom obore. A sieťový marketing v tomto odvetví by mal zaniknúť.

Že veľké maklérske firmy by sa mali viac venovať vzdelávaniu a ponúkať klientom užitočné a kvalitné produkty. Kým však budú fungovať systémom, kde sú štyria ľudia odmenení z práce jedného človeka, tak budú musieť predávať vysoko provízne postavené finančné produkty, na ktorých bude tratiť vždy iba klient.

Napíšte nám práve teraz ;)

Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre účely vyriešenia vášho dotazu. Zásady spracovávania osobných údajov